Wnioski o dodatek węglowy można pobrać w:

- Urzędzie Miasta w Pucku w Biurze Obsługi Klienta

- Miejskim Ośrodku pomocy Społecznej w Pucku w pok. 3 i 4.

Wnioski o dodatek węglowy można również pobrać ze strony internetowej:

 https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy 

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Elektronicznie, za pośrednictwem:

Portalu ePUAP – http://epuap.gov.pl

  • Osobiście pod adresem:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku

Sekcja świadczeń rodzinnych – pok. 3

1 Maja 13

84-100 Puck

Obsługa klienta:

Poniedziałek, wtorek, środa 7.30 – 15.30

Czwartek 7.30 – 17.00

Piątek 7.30 – 14.00

WYMAGANE DOKUMENTY

Wypełniony i podpisany wniosek o wypłatę dodatku węglowego.

W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego za pomocą ePUAP-u wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego. 

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY

Pozytywne załatwienie sprawy następuje w formie informacji o przyznaniu dodatku węglowego.

W innych przypadkach załatwienie sprawy kończy się decyzją administracyjną, od której służy prawo do wniesienia odwołania.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Dodatek węglowy wypłaca się w terminie do miesiąca od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę.

DANE KONTAKTOWE, POD KTÓRYMI MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJE

Sekcja Świadczeń Rodzinnych:

58 673 05 30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pobierz

HOT

Dodany: 2022-08-17
Wielkość: 115.5 KB
Pobrany: 194